بیوگرافی مختصر مهندس منوچهر عبدی

بیوگرافی مختصر کاری و تحصیلی

بیوگرافی مختصر مهندس منوچهر عبدی

بیوگرافی مختصر کاری و تحصیلی



مهندس منوچهر عبدی در خانواده ای شریف و زحمت کش رشد یافت و از همان دوران کودکی علاقه زیادی به هنرهای تجسمی نشان می داد.
بعد از طراحی، کاریکاتور اولین فعالیت جدی او بود که در دوران نوجوانی به آن گرایش یافت و با فعالیت در چند نشریه داخلی و برگزاری نمایشگاه های درون مدرسه ای و شرکت در مسابقه کشوری، رزومه قابل توجهی ارائه نمود و با توجه به سن کمی که داشت به خوبی درخشید؛ علاوه بر آن علاقه به گرافیک و طراحی نیز باعث شد تا در سبک های مختلفی کسب تجربه نماید که از آن جمله می توان به آمیختن کلاژ و طراحی مفهومی در دوران دانشجویی اش اشاره کرد که در تصویر سازی برای داستان نویسی اش برای شرکت در جشنواره خوارزمی به کار برد.
خلاصه اینکه روحیات هنری اش با علائق مهندسی اش در هم آمیخت و از او یک مهندس معمار ساخت و به این ترتیب ابعاد هنری و فنی آثار وی بسیار پربار گشت، با وجود بحران نبود پدر بزرگوارشان؛ دست از تلاش نکشیده و رنج های اقتصادی را به جان خریده و دست از تحصیل و کار نکشید و دوران کاری و تحصیلی پر فراز و نشیبی را از لحاظ داشتن پشتکار درسی در دانشگاه های استان های مازندران و زنجان و تهران به جان خرید و با غیرت تمام کار می کرد و در کنار تحصیل خانواده اش را اداره می نمود.
ضمن اینکه با شرکت در مسابقات معتبر، خود را محک می زد و روز به روز به پیشرفت و تجربه اش افزوده می شد ...
بعد از گذشت سال ها هم اکنون در جایگاه استادی دانشگاه حامی دانشجویان است و با فعالیت های مختلف از قبیل نوشتن مقاله و رواج رایگان ویدیوهای آموزشی خود سعی در ترویج فنون هنر و مهندسی دارد.
از گذشته تا امروز میانه خوبی با ادبیات دارد و گنجینه ای از آثار ادبی خلق کرده که در خور توجه است.
بسیار تلاش می کند تا رسالت هنری و فنی خود را به منزل مقصود برساند به عبارتی تا جایی پیش رود که آیندگان بهره ای از دستاورهایش داشته باشند ...ان شاءالله

instagram: manoochehrabdi

mobile: +98 935881485


این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...